Splošni pogoji spletne babave.si so sestavljeni v skladu z ZAKONOM O VARSTVU POTROŠNIKOV (ZVPOT-UPB2), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za spletno poslovanje.
Spletno trgovino babave.si upravlja podjetje:
Mesto na vasi, senzorialno eksperimentalni zasebni zavod za ohranjanje in reinterpretacijo naravne in kulturne dediščine, Gornji Grad, (v nadaljevanju tudi ponudnik ali babave.si)
Skrajšano ime: Mesto na vasi, zasebni zavod
Sedež podjetja: Attemsov trg 19, 3342 Gornji Grad, Slovenija
Davčna številka: 97968447
Davčni zavezanec: Podjetje ni zavezanec za plačilo DDV
Matična številka: 8181519000
Registrski organ: AJPES, izpostava Velenje
TRR: SI56 1910 0001 1412 880, odprt pri DBS d.d.
IBAN: SI56 6100 0000 5879 032
BIC: HDELSI22
Elektronski naslov: [email protected]
Telefonska številka: +386 41 941 350
Uporabnike babve.si prosimo, da pozorno preberete pogoje poslovanja, saj vas le-ti zavezujejo s trenutkom, ko vstopite v našo spletno trgovino. Z vsakim nakupom, opravljenim preko naše spletne trgovine se uporabniki zavezujete, da ste seznanjeni s celotno vsebino splošnih pogojev in da ste v splošne pogoje privolili.
Ponudnik si pridržuje pravico do kakršnih koli sprememb splošnih pogojev poslovanja brez posebne najave. Spremembe veljajo od trenutka objave.
Zaradi različnih tehničnih razlogov poslovanje prek spletne trgovine ali dostop do trgovine včasih ni mogoč ali je moten. Zato si ponudnik pridržuje pravico, da za določen ali nedoločen čas omeji ali popolnoma ustavi prodajo nekaterih ali celo vseh izdelkov ali da za določen ali nedoločen čas omeji ali popolnoma ustavi dostop do strani spletne trgovine. Ponudnik ne prevzema odgovornosti za nedelovanje trgovine zaradi kakršnih koli posledic zlorabe spletne trgovine, nedelovanje storitve zaradi izpada omrežja, izpada električne energije ali drugih tehničnih motenj, ki bi lahko začasno ali v izrednih razmerah celo daljši čas motile uporabo.
Dostopnost informacij
V skladu z 43. b čelom ZVPot-UPB2, se ponudnik zavezuje, da kupcu pred nakupom zagotovi naslednje informacije:
- ime in sedež podjetja
- kontaktni podatki, ki omogočajo hitro komunikacijo in odpravo morebitnih težav (e-pošta, telefon)
- bistvene značilnosti blaga oziroma storitev
- cene blaga in storitev
- časovna veljavnost ponudbe
- pogoji dostave oziroma morebitni stroški dostave
- način plačila in dostave, vključno z rokom dobave
- pravica do odstopa od pogodbe v skladu s 43. č členom ZVPot-UPB2 vključno z opisom postopka ob pritožbi
Postopek nakupa
Izdelke v naši ponudbi si lahko ogledate tako, da prebrskate spletni katalog izdelkov. Izbirate lahko med različnimi kategorijami izdelkov, ki so opredeljene v meniju. Na levi strani znotraj vsake kategorije so na voljo različni filtri, ki pomagajo pri brskanju. Enostavno iskanje izdelkov omogoča tudi iskalnik po ključnih besedah, ki se nahaja desno zgoraj na spletni strani.
Ko najdete izdelek, ki ga želite naročiti, kliknite ikono ”Dodaj v košarico”. Zgoraj desno v košarici lahko spremljate, koliko artiklov imate v njej. Če z miško kliknete na gumb KOŠARICA, se vam prikaže seznam artiklov, ki jih imate v košarici ter dve možnosti za nadaljevanje “NA BLAGAJNO” ali ZAKLJUČEK NAKUPA.
V košarici se prikaže naziv artikla, količina, popust na običajno ceno. Ko kupec zaključi naročilo, prejme sporočilo po e-pošti, da je naročilo sprejeto. Ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost artiklov in naročilo potrdi ali pa ga z razlogom zavrne. Na tej stopnji so sprejeta naročila obravnavana kot nepreklicna. V primeru, da bi radi odstopili od naročila nas prosimo obvestite v roku (1) ure od prejetega naročila po elektronski pošti. Ko je naročilo izvedeno prodajalec v najkrajšem možnem času blago pripravi in ga odpošlje ali pripravi za osebni prevzem.
Koraki procesa nakupa:
- KOŠARICA: tukaj lahko poljubno spremenite količine izbranih izdelkov. Za reguliranje količin določenega izdelka lahko uporabite minus (-) za zmanjšanje količine določenega izdelka ali plus (+) za povečanje količine. Na desni strani se vam bo prikazal končni znesek in stroški poštnine. V kolikor imate kodo kupona, jo lahko nesete v tem koraku v polje “KODA KUPONA” in kliknete na gumb UNOVČI KUPON. Ko preverite, če je z zneski vse v redu, kliknete gumb NADALJUJ NA BLAGAJNO. Odprla se vam bo naslednja stran ZAKLJUČEK NAKUPA
- ZAKLJUČEK NAKUPA: Tukaj vnesete svoje podatke za plačilo in dostavo. Na desni strani se vam bo ponovno izpisal končni znesek nakupa skupaj s poštnino. Pod končnim zneskom se vam bodo izpisale možnosti za plačilo. Tukaj označite, na kakšen način bi želeli naročilo poravnati (plačilo po predračunu, plačilo po povzetju ali Pay Pal z možnostjo plačil s kreditno kartico). Pred zaključkom naročila morate označiti polje, da ste seznanjeni s pogoji poslovanja in kliknete gumb KUPITE SEDAJ.
- POTRDITEV NAKUPA: Če je bilo naročilo uspešno oddano, se vam na zaslonu pokaže številka vašega naročila in potrditveno obvestilo, da je bila potrditev poslala tudi preko elektronske pošte in sicer na elektronski naslov, ki ste ga vnesli v prejšnjem koraku.
Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je sklenjena, ko kupec plača znesek prejetega predračuna oziroma dobi obvestilo po elektronski pošti, da je pošiljka poslana po povzetju.
Pogodba
Sklenjena pogodba (naročilo) med potrošnikom in prodajalcem je shranjena v elektronski obliki na strežniku ponudnika (babave.si) in vam je dostopna v vsakem trenutku v vašem uporabniškem profilu (Moj račun). Dostop do uporabniškega profila je možen le z uporabo uporabniškega imena in gesla.
Za vse dodatne informacije smo vam na voljo na telefonski številki +386 41 941 350 ali na elektronskem naslovu [email protected].
Preklic naročila
Prejeta naročila preko spletne strani babave.si lahko potrošnik brez dodatnih stroškov prekliče do prejema elektronskega sporočila o tem, da je bilo naročilo že odpremljeno s spletne strani babave.si. Obvestilo o preklicu naročila je možno izključno preko elektronske pošte [email protected].
V elektronskem sporočilu navedite naslednje podatke:
- V naslovu sporočila: Preklic naročila
- V vsebini sporočila: a) ime in priimek potrošnika b) naslov potrošnika c) številka naročila
Cene
Vse cene so v evrih in vsebujejo DDV. Cena za izbrano blago velja na dan nakupa, t.j. na dan zaključka in oddaje naročila preko spletne strani babave.si. Cene veljajo v primeru plačila z navedenimi načini plačila pod navedenimi pogoji. Cene, z izjemo akcijskih, nimajo v naprej določene veljavnosti.
Spletna trgovina babve.si si pridržuje pravico, da cene brez predhodnega obvestila spremeni.
Več o načinu plačila, pogojih in stroških dostave ter možnosti vračila blaga si lahko ogledate na spodnjih povezavah ali v ustreznih zavihkih na dnu te spletne strani.
V spletni trgovini www.babave.si lahko plačujete blago na naslednje načine:
- plačilo po povzetju
- plačilo po predračunu (s položnico ali elektronsko banko)
- plačilo s plačilno kartico (Visa, Mastercard, Maestro)
- plačilo preko sistema PayPal
Plačilo po povzetju
V primeru, da boste blago plačali s plačilom po povzetju, boste kupnino plačali dostavljalcu ob dostavi naročenega izdelka. Znesek je viden ob zaključku nakupa v naši spletni trgovini. Stroški dostave so prav tako obračunani ob zaključku nakupa.
Plačilo po predračunu
Naročeno blago lahko plačate preko nakazila na naš TRR. Z izvajanjem aktivnosti za odpremo naročila bomo začeli takoj po prejemu nakazila kupnine na naš TRR. Postopek nam lahko pomagate pospešiti tako, da nam po izvedbi plačila posredujete dokazilo o plačilu na naš elektronski naslov [email protected].
Podatki za nakazilo:
Mesto na vasi, zasebni zavod
Attemsov trg 19
3342 Gornji Grad
IBAN: IBAN SI56 1910 0001 1412 880 (DBS d.d.)
BIC/SWIFT: SZKBSI2X
Plačilo preko sistema PayPal
PayPal je ponudnik varnega e-plačevanja s kreditnimi karticami, saj nudi storitev, ki zagotavlja varno online plačevanje v realnem času (online avtorizacije plačilnih ter kreditnih kartic). PayPal zagotavlja anonimno, hitro in varno poslovanje – on-line plačila in sprejem plačil.
Več o PayPalu in tudi o tem kako odprete svoj račun, si lahko ogledate tukaj.
Izdaja računa
Prodajalec mora za dobavo blaga ali storitev izdati račun in ga izročiti kupcu. Kupec mora prevzeti račun in ga zadržati neposredno po odhodu iz poslovnega prostora. Pri poslovanju preko spleta bomo izdali račun ob pošiljanju blaga kupcu oziroma ko bo blago odpremljeno. Za spletne nakupe trenutno ne izdajamo e-računov.
- Pogoji dostave in stroški >>Pakete odpošiljamo z dostavno službo Pošta Slovenije. Stroški dostave bodo po izbiri dostavne službe obračunani v spletni trgovini in bodo prikazani na računu.
Stroški dostave
- Pri naročilu do 80,00€: 3,50€
- Pri naročilu nad 80,00€ je pošiljanje BREZPLAČNO.
Drugih morebitnih dodatnih stroškov dostave ni.
Čas dostave:
Vse izdelke iz naše spletne trgovine odpošljemo v 2-3 delovnih dneh od prejema naročila oz. plačila predračuna. V primeru, da določenega izdelka nimamo na zalogi, vas o tem obvestimo po telefonu ali elektronski pošti in se dogovorimo za dostavo naročenega izdelka. Načeloma se predaja paketov dostavni službi izvaja vsako jutro.
Pomembno!
Dostava z dostavno službo Pošta Slovenije: Dostava pošiljk se vrši pretežno v dopoldanskem času, zato pri naročilu navedite naslov dostave in telefonsko številko, kjer boste v tem času dosegljivi. Če imate posebno željo za dostavo ali sporočilo za dostavljalca, le-to vpišite v polje za komentar ob oddaji naročila. Pred dostavo, boste o njej obveščeni preko e-maila ali mobilnega sporočila.
Navedeni pogoji poslovanja in dostave veljajo za področje Slovenije.
Akcije / popusti
Uporabniki spletne trgovine lahko kupujejo izdelke po akcijskih cenah in cenah s popusti. Različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne.
Promocijske kode
Promocijska koda prinaša različne ugodnosti pri nakupu in je časovno omejena. Aktivne promocijske kode so občasno na voljo kot del naših reklamnih sporočil, na strani posamezne kategorije izdelkov, v naših promocijskih elektronskih sporočilih ali v drugih medijih.
Odstop od pogodbe/nakupa oz. vračila blaga
Vsak kupec (navedeno velja izključno za fizične osebe), ki pridobi izdelek za namene izven svoje pridobitne dejavnosti, ima pravico, da v 14 dneh od prevzema izdelkov družbi sporoči, da odstopa od naročila (pogodbe), ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.
Navedeni 14 dnevni rok se začne šteti z dnem, ko kupec pridobi pravico posesti nad blagom.
Odstop od naročila (pogodbe) lahko kupec družbi sporoči s sporočilom, ki ga pošlje na elektronski naslov družbe: [email protected].
Predpisi tudi predvidevajo, da se lahko kupec za namene odstopa posluži tudi posebnega obrazca, ki ga pošljemo po elektronski pošti.
Vrnitev prejetih izdelkov družbi v roku za odstop se prav tako šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe (posebno sporočilo oziroma obrazec v tem primeru nista potrebna).
Vračilo izdelkov v primeru odstopa od naročila (pogodbe):
V primeru odstopa od naročila (pogodbe) mora kupec vselej vrniti prejeti izdelek. Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe je strošek vračila izdelkov, ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku izbrane službe za dostavo. Izdelek je potrebno vrniti najkasneje v roku 14 dni od poslanega sporočila o odstopu od naročila (pogodbe).
To kupec stori tako, da izdelek pošlje po pošti na naslov:
Mesto na vasi, zasebni zavod
Attemsov trg 19
3342 Gornji Grad
Kupec mora izdelek vrniti v nepoškodovanem stanju in v nespremenjeni količini, razen če je izdelek uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec.
Kupec izdelkov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Kupec sme opraviti ogled in preizkus izdelkov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja izdelka. Kupec odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja izdelka.
Kupec nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je izdelek, ki je bil izdelan po natančnih navodilih kupca, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe.
Odstop od pogodbe ni mogoč za:
• za izdelke ali storitve, katerih cena je odvisna od nihanj na trgih, na katera ponudnik nima vpliva in ki lahko nastopijo v roku odstopa od pogodbe;
• za opravljeno storitev, če ponudnik pogodbo v celoti izpolni ter se je opravljanje storitve začelo na podlagi kupčevega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da izgubi pravico do odstopa od pogodbe, ko jo družba v celoti izpolni;
• izdelek, ki je zaradi svoje narave neločljivo povezan z drugimi predmeti;
Reklamacije
Vsi izdelki so pred dostavo pregledani in odposlani nepoškodovani. Vaše izdelke bomo skrbno zapakirali v škatlo ali v drugo primerno embalažo, da bi do vas prišli nepoškodovani in v originalni embalaži.
V kolikor ugotovite kakršnekoli težave s prejetim paketom ali izdelkih v njem (napačna količina, napačno blago), nas o razlogu za reklamacijo čim prej obvestite preko elektronske pošte [email protected]. Skupaj z obrazcem za uveljavljanjem reklamacije in ažurno vam bomo odgovorili.
V roku 14 dni od dneva nakupa imate možnost vrnitve kupljenih artiklov, ob tem pa ste upravičeni do zamenjave artikla ali povračila denarja.
Artikel, ki ga želite vrniti ali zamenjati mora biti nepoškodovan. Vrnjen mora biti v originalni in nepoškodovani embalaži z vso priloženo opremo. V nasprotnem primeru bo reklamacijski zahtevek zavrnjen ali delno razrešen.
Stvarne napake
Kupec lahko uveljavljanje stvarne napake v zvezi z izdelkom pri družbi tako, da ji na elektronski naslov družbe: [email protected] pošlje sporočilo, v katerem navede katere izdelke je kupil od družbe in kdaj, ter kakšno stvarno napako je zaznal, pri čemer je priporočljivo, da sporočilu doda tudi račun, ki mu ga je družba izdala v zvezi z nakupom zadevnega izdelka oziroma druga dokazila, ki dokazujejo, da je izdelek kupil pri družbi. Priporočeno je, da v sporočilo vključi tudi slikovno gradivo, video posnetek, ali drugo gradivo, ki pojasnjuje očitano stvarno napako.
Ko družba prejme kupčevo sporočilo o uveljavljanju obstoja stvarne napake (reklamacija) in v kolikor se z obstojem stvarne napake strinja, bo družba izbranemu zahtevku kupca (odprava napake, menjava izdelka, vrnitev sorazmernega dela kupnine, vračilo plačanega zneska) ugodila najkasneje v osmih dneh po prejemu zahteve po uveljavljanu stvarne napake (reklamacije), pri čemer bo družba v morebitnih primerih, ko bi uveljavljeni zahtevek kupca terjal dlje časa za izvršitev (npr. dlje časa za izvedbo popravila), kupca znotraj opisanega osem dnevnega roka o tem opozorila, ter se z njim uskladili glede nadaljnjega postopanja.
Tudi če se z zatrjevanim obstojem stvarne napake družba ne bo strinjala, bo družba kupcu prav tako odgovorila v roku osmih dni.
Če v navedenem roku kupec ne dobi odgovora družbe v zvezi s tem, lahko poda prijavo na Tržni inšpektorat Republike Slovenije, Dunajska cesta 160 1000 Ljubljana, T: 01 280 87 00 , elektronski naslov: [email protected].
Družba ima vzpostavljen tudi sistem za obravnavanje drugih pritožb z zvezi z izdelki oziroma nakupom na spletni trgovini. Glede morebitne pritožbe se lahko uporabnik oziroma kupec obrne na družbo prek elektronskega naslova info@babave.si, oziroma tako da pokliče na številko +386 41 941 350.
Družba bo v petih delovnih dneh potrdila, da je prejela pritožbo in v nadaljnjih osmih dneh obvestila uporabnika oziroma kupca o poteku postopka s pritožbo. Družba si bo prizadevala po svojih najboljših močeh morebitne spore rešiti sporazumno. Če sporazumna rešitev spora ne bo dosežena, je za reševanje vseh sporov med družbo in uporabnikom oziroma kupcem izključno krajevno pristojno stvarno pristojno sodišče v Celju.
Za te Splošne pogoje in za vse spore med družbo in uporabnikom oziroma kupcem velja in se uporablja slovensko materialno in procesno pravo.
Izvensodno reševanje potrošniških sporov
Skladno z zakonskimi normativi Mesto na vasi, zasebni zavod ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
Mesto na vasi, zasebni zavod, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj.
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.
Reševanje sporov
Morebitni spori med strankami, ki so v kakršnikoli povezavi z spletno trgovino, se rešujejo sporazumno, v nasprotnem primeru spor med strankami rešuje pristojno sodišče v Celju.
Varstvo potrošnikov
Pri prodaji spoštujemo zakon o varstvu potrošnikov. Preberite si, kaj o prodaji preko interneta pravi zakon o varstvu potrošnikov. (link https://www.uradni-list.si/1/content?id=51154)
Prav tako poslujemo v skladu z zakonom o elektronskem poslovanju na trgu. (link https://www.uradni-list.si/1/content?id=94740&part=&highlight=+elektronskem+poslovanju+na+trgu)
Varovanje podatkov
Z registracijo v spletni trgovini babave.si soglašate, da se vaši osebni podatki uvrstijo v seznam registriranih uporabnikov trgovine babave.si in se strinjate z uporabo vaših podatkov na način in v namene, opisane v nadaljevanju. Podjetje Mesto na vasi, zasebni zavod spoštuje vašo zasebnost in se zavezuje, da bo osebne podatke, pridobljene prek registracijskega formularja v spletni trgovini, skrbno varovalo in jih brez vaše privolitve ne bo posredovalo tretji osebi. Uporabljali jih bomo izključno za pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov, blaga in ostalo potrebno komunikacijo.
Podjetje Mesto na vasi,zasebni zavod se zavezuje, da bo spoštovalo eventualno željo uporabnika, da ne prejema reklamnih sporočil. Osebne podatke hranimo v računalniški obliki. Po prenehanju potrebe po vodenju osebnih podatkov, se podatki izbrišejo oziroma se uničijo nosilci podatkov.
Posodobljeno: februar 2021